Regulamin Strony Internetowej

 

1. Postanowienia Ogólne

1.1. Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady korzystania ze strony internetowej prowadzonej przez Happy Help Beata Preisner, ul. Ducala 20/15, 38-200 Jasło, NIP: 6851617235 (dalej: „Usługodawca”), świadczącej usługi coachingowe, terapeutyczne i mentorskie (dalej: „Usługi”).

1.2. Strona internetowa (dalej: „Strona”) umożliwia użytkownikom (dalej: „Użytkownicy”) rezerwację sesji oraz dokonywanie płatności online i przelewem na konto bankowe.

1.3. Właścicielem Strony jest Happy Help Beata Preisner z siedzibą w Jaśle, ul. Ducala 20/15, 38-200 Jasło, NIP: 6851617235, REGON: 370476977. 1.4. Kontakt z Usługodawcą możliwy jest pod adresem e-mail: biuro.happyhelp@gmail.com oraz numerem telefonu: +48697467675.

 

2. Definicje

2.1. Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca ze Strony w celu rezerwacji sesji i/lub dokonania płatności za Usługi.

2.2. Usługodawca – Happy Help Beata Preisner, świadczący Usługi za pośrednictwem Strony.

2.3. Sesja – usługa coachingowa, terapeutyczna lub mentorską, rezerwowana przez Użytkownika na Stronie.

2.4. Regulamin – niniejszy regulamin.

 

3. Zasady Korzystania ze Strony

3.1. Korzystanie ze Strony jest dobrowolne i nieodpłatne.

3.2. Rezerwacja sesji oraz dokonanie płatności wymaga założenia konta Użytkownika na Stronie.

3.3. Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych i aktualnych danych osobowych podczas rejestracji oraz rezerwacji sesji.

3.4. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania ze Strony zgodnie z przepisami prawa, dobrymi obyczajami oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu.

 

4. Rezerwacja Sesji

4.1. Użytkownik może rezerwować sesje za pośrednictwem kalendarza dostępnego na Stronie, mailowo lub telefonicznie.

4.2. Po dokonaniu rezerwacji Użytkownik otrzymuje potwierdzenie na podany adres e-mail.

4.3. Użytkownik może odwołać sesję zgodnie z warunkami odwoływania sesji określonymi w pkt. 7 Regulaminu.

4.4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany terminu sesji w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności, o czym poinformuje Użytkownika niezwłocznie.

 

5. Płatności

5.1. Użytkownik może dokonać płatności za sesje online za pomocą systemu płatności dostępnego na Stronie lub przelewem na konto bankowe.

5.2. W przypadku płatności online, Użytkownik zostaje przekierowany do systemu płatności obsługiwanego przez zewnętrznego dostawcę usług płatniczych.

5.3. Dane do przelewu na konto bankowe: - Nazwa odbiorcy: Happy Help Beata Preisner - Numer konta: [numer konta] - Tytuł przelewu: [Tytuł przelewu]

5.4. Wszelkie opłaty bankowe związane z dokonaniem przelewu ponosi Użytkownik.

 

6. Warunki Odwoływania Sesji

6.1. Użytkownik ma prawo do odwołania sesji najpóźniej na 24 godziny przed jej planowanym terminem bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

6.2. Odwołanie sesji w terminie krótszym niż 24 godziny przed jej planowanym terminem skutkuje obowiązkiem uiszczenia 50% opłaty za sesję.

6.3. Odwołanie sesji powinno być dokonane za pośrednictwem systemu rezerwacji na Stronie lub poprzez kontakt z Usługodawcą na adres e-mail: biuro.happyhelp@gmail.com lub numer telefonu: +48697467675.

6.4. W przypadku nieodwołania sesji i niepojawienia się Użytkownika na sesji, Użytkownik zobowiązany jest do uiszczenia pełnej opłaty za sesję.

 

7. Ochrona Danych Osobowych

7.1. Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Happy Help Beata Preisner.

7.2. Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym RODO.

7.3. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności dostępnej na Stronie.

7.4. Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, usuwania i ograniczenia przetwarzania.

 

8. Reklamacje

8.1. Użytkownik ma prawo zgłaszać reklamacje dotyczące działania Strony oraz świadczonych Usług.

8.2. Reklamacje należy składać na adres e-mail: biuro.happyhelp@gmail.com.

8.3. Reklamacja powinna zawierać dane Użytkownika, opis problemu oraz żądanie Użytkownika.

8.4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania i poinformuje Użytkownika o jej wyniku na adres e-mail podany w reklamacji.

 

9. Postanowienia Końcowe

9.1. Regulamin jest dostępny na Stronie i może być w każdej chwili pobrany i wydrukowany przez Użytkownika.

9.2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie z dniem ich publikacji na Stronie.

9.3. W przypadku zmiany Regulaminu, Usługodawca poinformuje Użytkowników o zmianach za pośrednictwem Strony oraz, jeśli to możliwe, drogą e-mailową.

9.4. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

9.5. Wszelkie spory wynikłe na tle niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.

 

10. Kontakt

10.1. Wszelkie pytania dotyczące Regulaminu oraz działania Strony należy kierować na adres e-mail: biuro.happyhelp@gmail.com.

+48 697 467 675

+48 697 467 675

Polityka Prywatności

Regulamin

biuro.happyhelp@gmail.com